close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביטוח פנסיוני- עבודה ויהדות

מערכת שורשג סיוון, תשעז28/05/2017

להתפרנס בכבוד בתחום הביטוח וגם לשמור על צביון יהודי במקום העבודה

תגיות:
החלום שלכם הוא למצוא עבודה טובה שתוכלו להתפרנס ממנה בכבוד? חולמים על היום שבו יהיה לכם משרד משלכם ושיהיו לא מעט אנשים שירצו לעבוד אצלכם? אם כך, אתם צודקים ובהחלט כדאי שתעשו כל מה שאפשר כדי להגשים את החלום הזה.

אחד מהתחומים שבהם כדאי לכם לחשוב ללמוד אותם זה כל התחום של ביטוח פנסיוני כי הביטוח בתחום הפנסיוני נוגע לכולנו. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שאם תלמדו את הענף הזה לעומק בצורה מסודרת ובמקום הטוב יבותר שקיים, הרי שהתוצאה הסופית תהיה פרנסה נפלאה. תוכלו להגשים את החלום שלכם, להקים משרד וגם לשמור בו על צביון יהודי, אז למה לחשוב פעמיים? הרבה אנשים יזדקקו לשירות המקצועי שלכם ואם יהיה לכם משרד יהודי, כשר אשר מורגש בו צביון העם שלנו, הרי שלא יחסרו לכם לקוחות לכל אורך השנים.

איפה כדאי לכם ללמוד ביטוח פנסיוני?
בישראל של ימינו לא מעט מקומות שבהם תוכלו לעשות קורסים בתחום הביטוח הפנסיוני ולכן ברור מדוע קיימת בלבכם התלבטות. איך בוחרים איפה לעשות קורס ביטוח פנסיוני ואיך נדע שבאמת נקבל את הטוב ביותר תמורת ההשקעה שלנו? יש כמה פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור איפה ללמוד את התחום המעניין הזה והם:
1. האם בית הספר שאליו אתם רוצים להירשם קיים מזה שנים?
2. האם מדובר על מקום שכולם ממליצים עליו בחום?
3. האם הלימודים הם כאלה שתוכלו לשלב גם עם עבודה או גידול משפחה?
4. האם שכר הלימוד הגיוני מבחינתכם?
5. מה כוללים השיעורים ואיך נראה הסילבוס של הקורס?

את רוב המידע הזה אודות הקורסים השונים בתחום זה תוכלו לברר אפילו בלי לצאת מהבית, אז למה אתם מחכים? זה נכון שבירורים כאלה אודות ביטוחים פיננסיים וקורסים בענף הזה ייקחו לכם קצת זמן אך זה בהחלט משהו ששווה להשקיע בו. הרעיון הוא לבחור בית ספר מוביל, מתקדם וכזה שתרגישו שהלימודים בו באמת מעשירים אותם ולכן חשוב לעשות בחירה נכונה.

כמה יעלה לכם לעשות קורס מקצועי בתחום?
אין אדם שחושב לעשות קורס ביטוח פנסיוני כדי להקים אחר כך משרד עם צביון יהודי ולא רוצה לדעת כמה עליו להשקיע. אומנם לימודים הם השקעה בעתיד שלנו אך בסופו של דבר זה ברור שגם נרצה לשמור על גבולות הטעם הטוב ולא להיכנס להתחייבות כלכלית גדולה מידי. לכן חשוב לעשות בירורים ואף לקבל הצעות מחיר מסודרות מכמה בתי ספר שמציעים קורסים כאלה. כך תוכלו להשוות, להתמקח ואולי אפילו לקבל הנחות משמעותיות בשכר הלימוד שלכם. לא כדאי לדחות את ההרשמה לקורס כי העתיד שלכם מתחיל ממש עוד מעט, אז למה שלא תלמדו לקראתו כמה שרק אפשר?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה